باید در انتخاب به حجت شرعی رسید. انسان اگر حجت شرعی داشته باشد حتی چنانچه در آینده متوجه شود که انتخاب او غلط از آب درآمده ، سرافراز است و می گوید به تکلیف عمل کرده است.

مقام معظم رهبری

 a09

۸ سال پیش وقتی اردیبهشت ماه به اواخر خود نزدیک میشد حال و هوای انتخابات پس از ۱۶ سال مدیریت تفکری که توسعه را ارجح بر عدالت می دانست حال و هوای خاصی بود. در میان هیاهو و اظهارنظرهای سیاسیون و بزرگان کشور ، گفتمانی از جنس شعارهای انقلاب سربلند کرد که هرکسی از آن حرف میزد با تلخند و یا نگاه عاقل اندر سفیه صاحبان تجربه و ادعا روبرو میشد. خیلی خوب یادم هست وقتی در سال ۸۴ در قزوین میخواستیم ستاد دکتر احمدی نژاد را فعال کنیم هیچ یک از مدیران و مسئولین و بزرگان شهر ذره ای به ما توجه نمی کردند حتی اصولگرایانی که برای انتخابات مجلس و در مقابل علیخانی قصد رقابت داشتند شعارها و دیدگاه های این گفتمان را آرزو و ایده آلیستی می پنداشتند اما مردم نشان دادند که شعارهای امام و انقلاب در عمق وجودشان نهادیه شده و گفتمان سوم تیر در حماسه ای بزرگ خلق شد.

گفتمانی که در ۸۴ مطرح شد هر چند در ابتدا مهجور بود ولی با همت ، اخلاص و شور انقلابی جوانانی که به حق ادامه دهنده رزمندگان دلاور ۸ سال دفاع مقدس بودند و فطرت پاک و فهم عمیق ملت ایران آنچنان نفوذی در میان آحاد ملت پیدا کرد که علی رغم تمامی تخریبها ، تهمتها ، تردید افکنی ها و … توانست طعم شکست را به منادیان تفکر تکنوکراتی و مرعوبین غرب بچشاند ، هر چند مغلوبین این صحنه تمامی مساعی خود را در انتقام گیری از ملت فهیم و شریف ایران به خرج دادند که نمونه ای از آن فتنه ۸۸ بود لیکن به نفس پاک جوانان انقلابی و مدیریت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب این گفتمان اکنون در ترازی قرار گرفته که تمامی تفکرات دگر اندیش تنها و تنها رقیب و مخالف خود را این گفتمان می دانند.

اکنون نیز که دوباره به ایام انتخابات نزدیک میشویم باز هم همان صحبتها ، تخریبها و تردیدافکنی ها آغاز شده است لیکن ما تکلیف خود را فرا گرفته ایم و عزم خود را جزم نموده ایم تا گفتمان مقاومت باز هم خوش بدرخشد و ثابت کند پایداری همیشه جواب خواهد داد.

در شرایطی که ادعای ولایتمداری و تبعیت از رهبری از سوی برخی که هنوز عدم موضع گیری و سکوت خود در خصوص فتنه ۸۸ را توجیه نکرده اند گوش فلک را کر کرده ما یاد گرفته ایم که چشم به فرمایشات رهبری عظیم الشأن داشته باشیم و وقتی ایشان در خصوص روحانی برجسته و استاد گرانقدر حضرت علامه مصباح می فرمایند :

“بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقای مصباح را می شناسم و به ایشان به عنوان یک فقیه ، فیلسوف ، متفکر و صاحب نظر در مسایل سیاسی اسلام ارادت قلبی دارم ” پس حجت را بر خود تمام شده می دانیم که در مسایل سیاسی بجای تخریب و توهین چنین شخصیتی از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.

بدون شک با ورود  تمام قد عناصر انحراف و فتنه برای ضربه زدن به رکن رکین ولایت فقیه به بهانه انتخابات ریاست جمهوری ، باز هم شاهد حضور حماسی جوانان حزب الله همچون سال ۸۴ در ستادهای گفتمان مقاومت و پایداری خواهیم بود.

kkkkk

پس منتظر حضور گرمتان هستیم برای عمل به تکلیف

31 Comments

  1. دورد بر آیت ا… مصباح. ولی انتخاب آقای مصباح دکتر لنکرانی است و هنوز جلیلی بعنوان کاندیدای پایداری مطرح نیست

  2. محمد زراباددی says:

    رهبری فرمودند رئیس جمهور باید بداند مدیریا اجرایی یعنی چه؟
    آیا این دو نفر سابقه اجرایی کافی دارند؟؟؟
    آیا میتوانند یک کشور را اداره بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا برنامه ای برای اجرا دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. دروغ شاخ داره یا دم ؟؟
        چطور می گویید تنها جبهه پایداری برنامه ارائه کردند؟
        پس قالیباف و … که از برنامه های خودشون رو نمایی کردند چی میشند؟
        لابد می خواهید بگویید اونا که برنامه نیست . یاد آمار و ارقام های دولت افتادم که فقط با متر خودش درست در میاد!!

        1. میشه بفرمایید برنامه های دیگر کاندیداهای محترم کی و کجا رونمایی شد و چگونه میتوان برنامه های ایشان را ملاحضه کرد؟ در ضمن نمی شود سوال و اعتراض خود بدون توهین و تمسخر بیان کنید؟

          1. سلام
            این نقل و قول ها از حضرت آیت الله را تایید می فرمایید؟
            من در پیشگاه الهی شهادت می دهم در بین کسانی که در یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندیدا شده اند جناب اقای دکتر لنکرانی ‏اصلح هستند و امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه ۸۰ ساله من باشد.
            ‏بینی وبین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم.
            آسمان عوض شده است یا زمین زیر و رو شده است؟
            حضرت آیت الله در خصوص احمدی نژاد نیز افاضات جالب توجهی داشتند :
            دیشب یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل کرد: قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم، ایشان گفت نگران نباشید، احمدی نژاد رئیس جمهور می شود. ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیا، پیش از نیمه شب به خواب می رود. در خواب به او ندا می شود که بلند شو برای احمدی نژاد دعا کن، وجود مقدس ولی عصر(عج) دارند برای احمدی نژاد دعا می کنند. می گوید من حتی اسم احمدی نژاد را نشنیده بودم و اصلا‌ً او را نمی شناختم!
            ولی مدتی بعد حضرت آیت الله بیان دیگری دارند :
            بنده روز به‌ روز احساس کردم که خطر بسیار عظیمی در این جریان، نهفته است و تلاش زیادی در این راه شده. عقلم نمی‌رسید که آیا هیپنوتیزم است، سحر است، ارتباط با مرتاضین است؟ بنده این جور چیزها را بلد نیستم، ولی می‌دانستم که در این قضیه، چیزی غیرطبیعی وجود دارد. دیدیم که این شخص مسئله‌دار، این آقا را مسخّر کرده و او توی مشتش هست. البته قرائن فراوانند و خود شما بیشتر از ما اطلاع دارید که حتی تأثیر نگاه و برخورد و آثار طلسمات و چیزهایی از این قبیل در کار است.
            —–
            و اما در خصوص برخی دیگر از کاندیدا ها که به شدت از جانب حیات طیبه تخریب می شوند :
            بیان مقام معظم رهبری در خصوص آقای روحانی با مسئولیت دبیری امنیت ملی :
            آقای روحانی در این راستا مدیریت پخته‌،عاقلانه و مستمری داشتند.شبی نبوده که به اسم، شما را دعا نکنم.شما کار را بگیرید،‌ این باری بر روی دوش من است از این پس به دوش خودت بگیر.
            —————————————-
            قصد من حمایت از روحانی و تخریب جلیلی نیست
            شبهاتی بود که در سر می پروراندم.
            تخریب جزء هیچ گفتمانی نیست. آنهم تخریبی که خود می دانید که پشت پرده داستان چیست!!!
            از معصوم (ع) سوال شد بیچاره کیست؟
            پاسخ دادند کسی که آخرتش را فدای دنیایش کند
            سوال شد بیچاره تر کیست؟
            پاسخ دادند کسی که آخرتش را فدای دنیای دیگری بکند.

          2. سلام مهندس عزیز مشتاق دیدار
            همانطور که اشاره کرده بودید حضرت آیت الله مصباح با شناختی که از اقای لنکرانی داشتند چنین نظری را بیان فرمودند و البته خود شما هم تصدیق می فرمایید که ایشان که به فرموده مقام معظم رهبری فردی مسلط به امور سیاسی هستند پس از کناره گیری آقای لکرانی بواسطه عدم رقابت دو نامزد از یک گفتمان از آقای جلیلی حمایت کردند و این منافاتی با نظر قبلی ندارد، اما در خصوص نقل قول دوم این موضوع در همان ایام انتخابات ۸۴ از سوی ایشان و مجموعه موسسه امام خمینی قویا رد شد مثل شایعه حافظ قرآن بودن جلیلی و یا در آوردن پای مصنوعی در مذاکرات که اینها هم توسط دکتر جلیلی رد شده ولی متاسفانه برخی مغرضانه و یا ناآگاهانه چنین مواردی را اشاعه می دهند.
            و نهایتا هم بنده و هم شما گواهید که میزان حال افراد است همانطور که مرحوم منتظری از سوی امام (ره) فرزند عزیز خوانده شد ولی از سوی معظم له در زمانی دیگر خلع گردید و صدالبته تخریب مذموم است و برای دوستداران گفتمان امام و انقلاب بیشتر .
            یا حق

  3. علی رضایی says:

    آچرا عکس احمدی نژاد رو از وبلاگت برداشتی؟پس پیش بینی اون وبلاگ نویس قزوینی درست از آب دراومد.معنی این رفتار یعنی بوقلمون صفتی و نون به نرخ روز خوردن.آره احمدی نژاد دیگه موقعیتی نداره که پشت اون قایم بشیم و به اسم دین، انقلاب و مردم خودمون رو بالابکشیم !آفرین خوب مسیری رو تو زندگی انتخاب کردی.کاش این دوره هم کاندیدای شورای شهر قزوین می شدی و با تکیه به توان و هنر خودت روی باسکول جامعه می رفتی!

    1. اولا ما پشتمون به دینمون گرمه اینقدر هم جرات داریم که صریح و بی پرده حرفمون رادر چارچوب اعتقاداتمان بزنیم. هنوز هم که هنوزه افتخار میکنیم در سال ۸۴ به تکلیفمون عمل کردیم. این ادبیات شما مرا یاد فرمایش شهید بهشتی میاندازد که گفت به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

  4. علی رضایی says:

    سوال کردم چرا تصویر احمدی نژاد رو برداشتی؟ این نوع رفتار قاعدتا”باید علت و دلیلی داشته باشه برای دیگران هم توضیح بدید تا بصیرتشون زیاد بشه. اینکه پشتت به دین گرمه یا چیز دیگری که نشد منطق.این رفتار در ادبیات سیاسی و جامعه شناسی فرهنگی علامت نان به نرخ روز خوردن است حالا ما آمریکایی هستیم و عصبانی ؟باشه اشکال نداره .آفرین به این دین و مرام اخلاقتون که تاکسی سوال میکنه با انگیزه شناسی به آمریکا ربطش می دید.موفق باشی. اما من به جای انگیزه یابی سعی می کنم به سوال و تحلیل طرف جواب بدم تااینکه به دیگران برچسب بزنم و خیال خودم رو راحت کنم. در عالم سیاست همیشه دنباله روها به تکلیف شون عمل می کنند بدون اینکه بدونند چرا.

    1. یکی از ویژگیهای افراد متوهم این است که فکر می کنند هر چیزی به آنها نسبت دارد، حد و قواره دشمنی ما با آمریکا کجا و …
      اما اولا با تعویض قالب وبلاگم که سال پیش انجام شد سوال شما معنا و مفهومش معلوم است در عین حال ما نشان داده ایم بر خلاف متعصبین و متوهمین اعتقاداتمان بر مبنای دینمان است . نه تعصب کورکورانه داریم و نه توهم منافقانه، ما دنباله رو رهبر خود هستیم چون این را در دینمان فرا گرفتیم و به آنهم افتخار می کنیم. ثانیا باید افسوس خورد برای آن مثلا تحلیل و جوابی که توهین و تمسخر دیگران را دنبال می کند

    2. بى ادبى در گفتار و کردار ، ریشه در جهل دارد . عقل ، انسان را مقیّد به رعایت ارزش هایى مى کند که براى حفظ هویت انسانى ، راهى جز آن وجود ندارد .
      از این رو ، امام على علیه السلاممى فرماید :
      آدمى را از ادب همین بس که آنچه را از آن گریزى ندارد ، فرو نگذارد.
      کی می خواهند این یه سری آدما به ظاهر با کمال؛ ادبانه صحبت کنند و نظرشان را بدهند. خدا می داند.

    3. آقای رضایی از نظر این قشر دین هدف نیست وسیله ای است برای انجام هر منکری برای سرپوش گذاشتن بر هر کار خلافی دین وسیله ای است برای سرکوب مخالف آنها ابزاری است برای انگ زدن به دیگران ابزاری است برای رسیدن به مقاصد زشت و شوم سیاسی همانطور که دیدم در این ۸ سال و در آخر توجیهی است برای نان به نرخ روز خردن.

      1. کسی می تواند حرف از دین بزند که لااقل کمی از آن را بشناسد و چون کافر همه را به کیش خود پندارد شما هم ما را براحتی متهم می کنید بدون دلیل و مدرک! یک فرد تحصیل کرده منطقا نباید بدون دلیل و سند حرف بزند مگر آنکه …

  5. شما اگر تکلیفی برای خود واقعا قائل هستید به خاطر اشتباهی که در حمایت از کسی که ۸ سال پیش تمام قد پشتش ایستادید از خدا و ملت ایران عذر خواهی کنید. تمام کسانی که وجدان آگاهی داشتند ۲ سال بعد از سال ۸۴ فهمیدند که مملکت در حال رفتن به قهقراست و فقط کسانی از احمدی نژاد حمایت کردند که از حضور او ذی نفع بودند!! شما حتی بعد از اختلاس ۳ میلیاردی به دنبال چسباندن آن به گروه های دیگر بودید و مقاله کیهان را در این مورد در سایت خود گذاشتید!! حال ۱ ماه مانده به انتخابات متوجه شدید که باید از کس دیگری حمایت کنید!!! حال فرض کنیم تکلیف شرعی شما همینی هست که گفتید از کجا معلوم هشت سال بعد به یکباره تکلیف شرعی شما عوض نشد!!! حداقل بپذیرید بصیرت کافی برای تشخیص تکلیف خود ندارید اگر واقعا به روز قیامت ایمان دارید بیشتر از این جوان های این شهر را گمراه نکنید چراکه تجربه ۸ سال پیش نشان داد که نمیتوان به حرفهای شما اعتماد کرد هم شما و همه کسانی که مانند شما فکر می کنند.

    1. ما با افتخار اعلام می کنیم که در ۸ سال پیش زمانی که تفکر ارجحیت توسعه بر عدالت کشور را فرا گرفته بود شعار همزمانی توسعه و عدالت را سر دادیم و ملت فهیم و ارزشمند ایران اسلامی نیز این شعار را پسندیدند و دستاوردهای عظیم این گفتمان در کشور بر همه منصفان غیر مغرض و بدور از تعصب واضح و روشن است. حجم ساخت و ساز عمرانی ، عدم وابستگی به نفت ، کاهش ضریب جینی ، طرح عظیم هدفمندی یارانه ها،پیشرفت هوا فضا و توسعه توان هسته ای و … همه و همه از دستاوردهای این گفتمان است ، خدا را شکر میکنیم که در این دولت و نظام جمهوری اسلامی آنقدر وسعت نظر و سلامتی نظام مشخص است که بدون تعصب و دروغ هر اشتباه و سوء استفاده ای را بدون واهمه به مردم بیان می کند و از برخورد با متخلفان ابایی ندارد.
      در ضمن در سادگی !! و یا مغرضانه بودن نظر شما همین بس که در انتخاباتی که احمدی نژاد شرکت ندارد می گویید چرا از فرد دیگری حمایت می کنید!!!! ما همانطور که در سال ۸۴ براساس باور و اعتقادمان از فردی که به این گفتمان نزدیک بود حمایت کردیم هم اکنون هم بر اعتقاد خود پار برجاییم و از کسی که به این گفتمان وفادار است حمایت خواهیم کرد . اگر واقعا به روز قیامت باور دارید!! کمی بدون تعصب بیاندیشید شاید بگونه ای دیگر ببینید.

  6. بله شعار توسعه و عدالت و خیلی چیزهای دیگر رو دادید ولی در عمل به هیچکدام پایبند نبودید!! دکتر نیلی در برنامه پایش گفت در این ۸ سال سالانه ۱۴۰۰۰ شغل ایجاد شده یعنی عملا ۰!!! حال چگونه عدالت اجرا شده است خدا می داند! شما از طرفی احمدی نژاد رو همین حالا فرد مناسب می دونید به طوری که اگر کاندید بود از وی حمایت می کردید در حالی که آیت الله مصباح در رد ایشان خیلی وقت صحبت کرده پس در همین نوشته که گفته اید با حرف ایشان حجت بر شما تمام شده است چطور هنوز از ایشان دفاع میکنید!! آقای کبودوند این گونه رفتار یعنی رفتار ریاکارانه یعنی دروغ!! که شرعا، اخلاقا یکی از زشت ترین رفتار هاست.

    1. میشه به من بگید شما از کجا فهمیدید که من اگر احمدی نژاد امروز کاندید بود از وی حمایت می کردم؟!! این رفتار شما یعنی یک قضاوت بچگانه و متعصبانه از موضوعی که خودتان دوست دارید مخاطب شما اینگونه باشد ، این تهمت های شما بواسطه این است که نمی توانید تشخیص دهید رابطه تبعیت از ولایت فقیه چگونه شکل می گیرد! ما درگیر و متوقف در افراد نیستیم ما یک گفتمان را طی می کنیم و هر کسی که در این گفتمان حرکت کند همراهی خواهیم کرد. سال ۸۴ و سال ۸۸ فردی که در میان همه کاندیداها به این گفتمان نزدیک تر بود انتخاب کردیم الان هم همانگونه فردی که به این گفتمان نزدیک باشد را همراهی خواهیم کرد، امیدوارم از این تعصب و توقف در افراد نجات پیدا کنید.

  7. از کجا فهمیدیم ؟!! این جمله شما مگه نیست؟!
    در ضمن در سادگی !! و یا مغرضانه بودن نظر شما همین بس که در انتخاباتی که احمدی نژاد شرکت ندارد می گویید چرا از فرد دیگری حمایت می کنید!!!!
    از جمله بالا چه برداشتی جز اینکه اگر بود از ایشان حمایت می کردید می شه برداشت کرد؟!
    یا اگر هم حمایت نمیکردید چرا ۸ سال باید میگذشت تا به این نتیجه برسید؟! این نیست جز اینکه بصیرت کافی در شناخت تکلیف خود ندارید
    همین گفتمانی که شما ازش نام می برید در این ۸ سال کشور را در همه زمینه ها به قهقرا برد اقتصاد ایران را نابود کرد؟ اصلا می دونید تو همین کارخونه های قزوین چی میگذره؟!! میدونید در بیشتر کارخونه ها نیروهایشون تعدیل شدند و به همون کارگران و کارمندای فعلیشونم حقوققشون رو سر ماه نمیدن؟! همین گفتمانی که دارید ازش نام می برید این بلا رو سر این ملت آورد.
    همین گفتمان، بیکاری رو در این کشور نهادینه کرد. چرا در اینباره پاسخگو نیستید؟! آیا واقعا سادگی و بچه بودن شما باعث شده که این همه دلایل واضح رو نبینین؟!! من که اینطور فکر نمیکنم
    باز هم می گم اگه واقعا به قیامت ایمان دارید از گذشته خود پیش خدا و ملت طلب بخشش کنید.

    1. هر چقدر که بیشتر حرف می زنید سطحی بودن و نگرشی قشری تفکرات شما عیان تر می شود ، اشکالی نداره شما تفکری دارید و می توانید تفکر خود را به دیگران پیشنهاد دهید مخاطب شما انقدر شعور دارد که بفهمد نگاه شما صحیح است یا خیر ولی اینکه از منظر خود برای دیگران مشی تعیین می کنید و یا الزام می کنید از گذشته خود طلب مغفرت کنند هیچ شأن و جایگاهی برای شما ایجاد نمی کند ، ما بر خلاف شما تفکر فردی را مورد تمسخر و توهین قرار نمی دهیم بلکه گفتمانی که خود به آن اعتقاد راسخ داریم معرفی می کنیم و پیشنهاد می دهیم و مخاطب ما خود برمیگزیند. باز هم امیدوارم از تعصب و توقف در افراد نجات پیدا کنید

  8. من بر خلاف شما هیچگاه به دنبال شان و جایگاهی نبودم آن هم به قیمت از بین بردن زندگی یک ملت با توجیه اینکه هدف وسیله را توجیه می کند و برای رسیدن به هدف از هر دروغ و ریاکاری ای اجتناب نکنم.اینکه هشت سال کورکورانه پشت کسی و در بزنگاه انتخابات گذشته غلط آلود خود را فراموش کنی اسمش توقف نکردن در افراد نیست اسم واقعی آن نان به نرخ روز خوردن است!
    بله من هم قبول دارم تاریخ مصرف احمدی نژاد برای امثال شما تمام شده و شما برای حفظ و بعضا رسیدن به شان و جایگاه به اصطلاح بالاتر به دنبال شخص جدیدی هستید!! و در این کار هم از هیچ دروغ و اعمال ریا کارانه اجتناب ندارید شاهدشم همین مطالب پرتناقض بالاست.

    1. متاسفم برای کسی که تحصیلات عالیه دارد ولی تعصب آنقدر گرفتارش کرده حتی تشخیص گفتمان و افراد را نمی تواند بدهد. ما افتخار می کنیم که شعارها و مطالبات و تفکرمان نه از ۸ سال پیش بلکه از وقتی قدرت تمیز این مسایل را یافتیم تغییر نکرده و نمی کند ، ما هنوز هم با افتخار شعار گفتمان امام و انقلاب را سر می دهیم و از این گفتمان عدول نخواهیم کرد و برای هرکسی که در این مسیر حرکت کند تلاش خواهیم کرد و یاد گرفته ایم به کسانیکه بدون هیچ مستند و مدرکی به ما تهمت و افترا می زنند تنها لبخند بزنیم.
      باز هم امیدوارم از تعصب و توقف در افراد نجات پیدا کنید

    2. راه اساسی برای اینکه مشکلات انتخاباتی پیش نیاد . التزام به قانون است
      احاد مردم می بایست به دنبال این باشند هر کسی حرفی می زد براساس قانون باشد .
      هر کسی توقعی دارد بر اساس قانون باشد.
      در هر انتخاباتی یه عده ای به مطلوب نمی رسند . من نمی خوام اسمشو بذارم بازنده؛ اگر در انتخابات
      برای خدا و تکلیف وارد می شوند برد و باخت ندارد . به هر حال اینا انتظار دارند. پیش قاضی هم که میرید همین جوره …
      قضاوتی در یک دادگاهی وجود دارد اون طرفی که به قضاوت خود رسیده خوشحاله و طرف دیگر ناراحت! اون دادگاه نباید گفت بر خلاف حق عمل کرد …

      توهین و اتهام به دروغ گویی بدون مدرک به مقامی که از شما والاتر است کاری بس نادرست است. شاید می بایست ابتدا در مقام منتقد خودتو معرفی کنید و سپس انتقاد کنید.

      کسانی که بدون دلیل و مدرک توهین می کنند و از آن مهم تر به رییس جمهور کنونی جمهوری اسلامی ناروا می گویند مخالفین جمهوری اسلام اند و از منافقین.

      شما که حرف از عدالت می زنید و در جمهوری اسلامی زندگی کنید طبق قانون ماده ۶۰۸قانون مجازات اسلامی و ۶۰۹ تمامی حرفهایتان دارم عدم صلاحیت است و اینطور که از حرفهایتان پیداست ناروا گویی در ذاتتان است.

      امیدوارم در همان قیامتی که نام بردید حسابتان مشخص شود.

  9. سلام آقا حامد
    در قرآن آیه ای هست که وقتی بحث های شما با این آقا علی رضا را خوندم ناخودآگاه به ذهنم آمد که:
    اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
    علم نوری است که خدا به هر کس بخواهد می دهد. تحصیلات عالیه تا الان کسی را از جهل نجات نداده است.
    یا علی

  10. آقای حامد کبودوند عزیز
    درست که ما مامور به انجام وظیفه هستیم، اما اگر کسی یک بار و یا دوبار وظیفه ی خود را اشتباه تشخیص داد تا آنجا که این کج فهمی منجر به رکود و نابسامانی اوضاع کشور شد انتظار می رود اگر توان ابراز اشتباه خود را ندارد حداقل با دقت بیشتری سخن بگوید. و اگر هم باز احساس می کند که قوه تشخیصش درست کار می کند، خواهشا آن را برای خود نگه دارد و به دیگران عرضه نکند
    ممنون

    1. دوست عزیز اتفاقا ما افتخار میکنیم که تشخیص ما در انتخابات گذشته آنقدر درست بود که ثمره آن طرح عظبم هدفمندی یارانه ها بود که دولتهای ۱۶سال قبل توان اجرای آنرا نداشتند و ثمرات این طرح عظیم هم اکنون ایران را از مشکلات وحشتناک نجات داده است پس اگر شما نظرتون بر خلاف آحاد ملت چیز دیگری است سعی کنید به گونه ای اظهرنظر کنید تا مشمول تعصب و قشری نگری نباشید. ما افتخار میکنیم نظر ما نقاط قوتی داشته که مورد تایید رهبری است و نقاط ضعفی دارد که حذف آنها مطالبه ماست

      1. عزیز من اشتباه متوجه شده بودم
        گمانم این بود که شما کارنامه ی آقای احمدی نژاد رو، کارنامه ی قابل دفاعی نمی دانید
        اگر می دانید که دیگر بحثی نمی ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *