چندی است که از گوشه کنار کشور و اتفاقا استان قزوین برخی مطرودین سیاسی و محکومین اقتصادی نغمه های شومی سر می دهند در خصوص حصر سران فتنه و یا حتی پا فرا تر گذاشته برای دولت تعیین تکلیف می کنند ، کسانی که نامه جام زهر امضا کردند و فریاد خروج از حاکمیت سر دادند و مشروعیت نظام را زیر سوال بردند الان وقیحانه برای دولت مشروع و ملت فهیم تعیین تکلیف می کنند. اینان چون خود بواسطه بیماریهای ناشی از کهولت حافظه کوتاه مدت خود را از دست داده اند نمیدانند مردم فهیم و شریف ایران چه آن ۵۱ درصدی که به دولت آقای روحانی رای دادند و چه آن ۴۹ درصدی که وی را شایسته ریاست جمهوری ندانستند متفقا به این نظام و رهبری آن باور و یقین داشته و آنرا مشروع و مردمی می دانند و بدون شک اجازه نخواهند داد کسانی که تا دیروز فریاد خروج از حاکمیت و عدم مشروعیت نظام را سر می دادند دوباره عرض اندام نمایند
اگر این افراد خود را به فراموشی می زنند و بر طبل رسوایی پایان حصر سران فتنه می کوبند ، ملت فهیم و رشید و خالق حماسه ۹ دی هرگز فراموش نخواهند کرد که سران فتنه چه بر سر این نظام و مردم آوردند؟
هرگز فراموش نخواهند کرد که مهندس سید علیرضا ستاری امدادگر هلال احمر تنها بواسطه داشتن محاسن در روز عاشورا سال ۸۸ چگونه زیر مشت و لگد له شد و تن مجروح او پس از ماه ها درد و رنج در بهشت زهرا آرام گرفت!
مردم فراموش نخواهند کرد عده ای دروغی مطرح کردند و هرگز برای دروغ خود دلیل و مدرکی ارائه ننمودند و بواسطه پافشاری بر این دروغ میلیاردها تومان از اموال این مردم را به آتش کشیدند و ایران سرافراز را مضحکه دشمنان قرار دادند.
مردم فراموش نخواهند کرد فتنه گرانی که مردم را به جان هم انداختند ، زدند و کشتند و یکبار هم از مردم عذرخواهی نکردند
مردم فراموش نخواهند کرد خیانت و جنایت این مزدوران را در مخدوش کردن فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین را
مردم فراموش نخواهند کرد….
پ . ن: توصیه می کنم به همه دوستان که فیلم زیبای لکه که اتفاقا توسط کارگردانی از شهر قزوین ماجرا افرادی که مشروعیت نظام را زیر سوال بردند و در دولت جدید خواهان سهم و گرفتن پست شدند را به تصویر کشیده اند حتما ببینند.

9 Comments

    1. خود کرده را تدبیر نیست. نمیدونم درست گفتم یا نه شعرشو.
      خلاصه ی مظلب. حرف من رو خوندین. تو ایران باید با زور حرف رو به مردم فهموند یا مگر اینکه تو لباس میش رفت. اگه دوست داشتی این مظلب رو پاک کن عزیزم وگرنه کاری میکنم ک شاید بعدش خوشت نیاد.!!

  1. الان رو عکسشون ضربدر زدین که چی؟؟؟ هوم؟؟:-؟ شما چطونه؟ چرا همو میدرین؟
    موسوی آدمه بدیه؟ پس چرا تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت داده شد. ؟:! ها؟

    من تهدید نمیکنم بلکه تمانا میکنم این مطلب پاک بشه از تو سایت وگرنه شرمنده شما و سایتتون میشم.

    1. ببخشید واقعا یا نمیدونید یا نمیخواهید بدونید آیا پیامبر مکرم اسلام به زبیر لقب سیف الاسلام را نداد آیا همین فرد مقابل امیرالمونین شورش نکرد؟
      موسوی و کروبی با خیانتی که پس از انتخابات انجام دادن مسئول خون ریخته شده شهید ستاری و امثال وی نیستند؟ بیش از ۶۰ میلیارد تومان از اموال عمومی از بین رفت آیا نباید پاسخگو باشند؟

  2. تاریخ ایران همواره شاهد تغییر موضع بسیاری از شخصیت های مهم ملی و مذهبی بوده و این اولین بار نیست . خیانت بنی صدر و بسیاری از اشخاص سیاسی و مذهبی علی الخصوص در اوایل انقلاب اسلامی گواه این موضوع است . این اعمال ما را به یاد خوارجی می اندازد که پینه بر پیشانی داشتند و بر علی (ع) شوریدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *