پس از گذشت نزدیک به ۵ ماه از رونمایی مستند “من یک روحانی هستم” توسط مجموعه سفیر ، مجموعه ای که الحق و الانصاف در ساخت مستندهای فاخر بسیار توانمند است و اتفاقا دوستان خوبی از قزوین هم با آنها همکار هستند یک هجمه مشخص و کاملا نشان دار و یک اقدام هماهنگ به منظور تخریب این مستند صورت گرفت
مستندی که به گفته سازندگان آن تمامی منابع و مستنداتش مشخص و غیر محرمانه بوده و اتفاقا از منابع برخی شخصیتها که محل رجوع خاطرات گذشته انقلاب هستند استفاده گردیده از سوی کسانی تکذیب می شود که همان منابع را درست و واقعی می شمارند.
فلذا به گفته ریاست محترم جمهور در مراسم قبل از افتتاح نمایشپاه کتاب تهران اگر بهترین ممیزی وجدان مردم می‌ باشد پس شایسته است مسئولین محترم ، روسای دانشگاه ها و مدیران دولتی اجازه دهند مردم این مستند را ممیزی کنند. چرا باید شاهد آن باشیم که این مستند در دانشگاه های چون امیرکبیر و علامه طباطبایی لغور اکران شود؟؟
اگر این مستند ایراد دارد یا منابع آن محل اشکال هست چرا بزرگواران در دولت تدبیر وامید به آن اشاره نمی کنند؟ آیا منظور مشاور محترم رییس جمهور از دروغ بودن این فیلم دروغ بودن خاطرات آقای هاشمی است یا آن خاطرات درست است ولی چون در این فیلم به آنها اشاره شده دروغ خواهد بود؟
چرا جریان خاصی از اینکه در این مستند شخصیت رییس جمهور محترم یک شخصیت انقلابی ، پایبند به نظام و رهبری نشان داده شده است واهمه دارند؟ تلاش برای محدود کردن نمایش این مستند برای مخفی کردن چه چیزی است؟ ایکاش کسی به این سوالات پاسخ می داد؟؟!!
برای تهیه این مستند و در راستای حمایت از تولیدکنندگان آن می توانید به اینجا مراجعه کنید
برای مشاهده این مستند هم می توانید از این لینک استفاده نمایید ( البته خرید آن توصیه می شود)
پ.ن: حتما این مصاحبه مطبوعاتی و یا این گزارش خبری را ببینید

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *