غربت ائمه معصومین (ع) به دوران زندگی این بزرگواران منتهی نشد بلکه در طول قرنها ، عدم توجه به ابعاد مهم و شاید اصلی از زندگی این بزرگواران غربت تاریخی آنها را استمرار بخشید …

عنصر “مبارزه سیاسی حاد” که خط ممتد زندگی ائمه هدی(ع) را در طول ۲۵۰ سال تشکیل می دهد در لابه لای روایات و احادیث و شرح حالهای ناظر به جنبه های علمی و معنوی گم شده.

زندگی ائمه معصومین(ع) را ما باید به عنوان درس و اسوه فرا بگیریم ، نه فقط به عنوان خاطره های شکوهمند و ارزنده و این بدون توجه به روش و منش سیاسی این بزرگواران ممکن نیست.

…زندگی این بزرگواران علی رغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است که از سال دهم هجرت شروع می شود و ۲۵۰ سال ادامه پیدا می کند و به سال ۲۶۰ هجری قمری با آغاز غیبت صغری خاتمه می یابد.

…بجای اینکه زندگی امام حسن (ع) را جدا و زندگی امام حسین (ع) را جدا و زندگی امام سجاد(ع) را جدا تحلیل کنیم باید یک انسانی را فرض کنیم که ۲۵۰ سال عمر کرده و در سال یازده هجرت قدم در یک راهی گذاشته و تا سال ۲۶۰ هجری این راه را طی کرده، تمام حرکات این انسان بزرگ و معصوم با این دید قابل فهم و توجیه خواهد بود.

هر انسانی در یک حرکت بلند مدت، تاکتیک ها و اختیارهای موضعی خواهد داشت. گاهی لازم است تند حرکت نماید و گاهی کند، گاهی حتی ممکن است به عقب نشینی حکیمانه دست بزند  اما همان عقب نشینی هم حرکت رو به جلو محسوب می شود.

با این دید زنذگی امیرالمومنین(ع) با زندگی امام حسن مجتبی(ع) و دیگر ائمه (ع) یک حرکت مستمر است و این زندگی مستمر همواره با جهت گیری سیاسی همراه بوده است.مبارزات ائمه معصومین (ع) فقط مبارزه علمی و عتقادی و کلامی نبوده ، مبارزه آن بزرگواران مبارزه ای است با یک هدف سیاسی. آن هدف سیاسی عبارت است از تشکیل “حکومت اسلامی” و به تعبیری “حکومت علوی”

فرازهایی از کتاب ارزشمند “انسان ۲۵۰ ساله”مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی-مبارزاتی ائمه معصومین(ع)

واقعا غربت ائمه (ع) همچنان ادامه دارد چرا که کم نیستند دشمنان قسم خورده ای که تلاش وافری دارند برای تغییر روح و محتوا و ماهیت اسلام و چه خوب استفاده می کنند از بیان دوستان بی اطلاع و ساده لوح برای این تلاش مذبوحانه. از منظر آنها اسلام را به گونه دیگری باید نشان داد، در نظام ستمشاهی و نظامهای همچون حکومت فعلی ترکیه با تظاهرات اسلامی مخالفت نمی شود اما با معنای اسلام و با روح اسلام چرا. با امر به معروف و نهی از منکر چرا. با بیان حقایق اسلامی چرا. اما با ظواهر اسلام که قدرت و منافع آنها را صدمه نمی زند مخالفت نمی شود، با مروری ساده به تاریخ دوران خلافت امویان و عباسیون (قابل توجه برخی تاریخ خوانده ها) چنین حالتی هم دقیقا وجود داشته است. خلفا با اسلام مخالفت نمی کردند بلکه تلاش داشتند اسلام را از روح و حقیقت خود خالی کنند ، اسلام را فردی و مخالف سیاست جلوه دهند و مانع حضور روح اسلام در تعاملات اجتماعی شوند.

بدون شک هر کسی که اقدامات مدبرانه ائمه معصومین (ع) را در آن برهه تاریخ در جهت مقابله با جنگ نرم تحریف اسلام توسط خلفا رصد کند متوجه خواهد شد ماهیت تمام اقدامات معصومین (ع) ماهیتی سیاسی داشته است و امروزه نیز کسانیکه در جبهه جنگ نرم فرهنگی میخواهند بر سیره و روش آن بزرگواران اقتدا کنند نباید از این مسیر خارج گردند.

تلاش برای تفکیک و تحذیر فعالیتهای سیاسی مجموعه های مذهبی مطمئنا در مسیر مخالفت با ائمه طاهرین (ع) خواهد بود و مروجین این نگاه در صدد تفرقه و عدم وحدت گام بر می دارند

مقایسه تشکلهایی چون هیأتهای مذهبی با تشکل هایی با ساختاری ناقص و متضاد با عنوان حزب خطایی استراتژیک و بنیادی است که گریبانگیر کسانی شده است که نه با احزاب آشنایی دارند و نه با سیره و روش ائمه معصومین(ع)

25 Comments

  1. سلام حامد خان کبودوند.چشم و دلتان روشن که جانب احمدی نزادتان با هیئت ۱۲۰ نفری و با بودجه دولت به آمریکایی که بزرگترین دشمن ایران هستش سفر کرده.پس کو اون دولت عدالت خواه؟اگه این عدالت که توی سفری که ایران با آمریکا هیچ مراوده اقتصادی فرهنگی و… نداره بیاید پسر خود و پسر آقای مشایی و دیگر عزیزانی که کاری در دولت ندارند و ببره آمریکا.حالا چی داری بگی.البته بازم دفاع می کنی.اگه دفاع کنی پس معلومه که خودت هم اینطوری هستی؟
    ————–
    خدا را شکر چرا که ارتباطات تاثیرگذار هیأت ایرانی در مجمع سازمان ملل آنقدر عمیق و مؤثر بوده است که همه اعوان و انصار دشمنان ایران اسلامی مأموریت پیدا می کنند به هر نحوی آنرا زیر سوال ببرند، البته اقدام به موقع خبر ۲۰:۳۰ شبکه دو حسابی برنامه هایشان را برهم زد
    اما سوال اصلی اینه چرا شما و خبرنگار bbc هر دو سوالی را مطرح می کنید که حتی رئیس مجلس هم دیروز دروغ بودن آنرا در صحن علنی مجلس اعلام کرد. بازم از این سوالات دارید؟ نکنه خودتون هم با اونا هستید؟
    حامد کبودوند

  2. اگه توجه کرده باشی خبر دیروز گفت بجز آمریکا و اسرائیل تمامی کشورها به صحبته های رئیس جمهور ایران گوش دادند و پس لز صحبته های ایشان محل را بخاطر استراحت ترک کردندولی اگه نگاه می کردید بیش از نیمی از صندلی ها خالی بودند.
    شما چرا طرفه میرید و پاسخ نمی دهید که چرا احمدی نژاد با ۱۲۰ نفر همراه رفته آیا هزینه های بیت المال اینگونه باید مصرف شود که پسر فلانی و یا حتی فلان آقا که هیچ نقشی در این سفر ندارند باید در کنار ایشان باشند باج دهی تا چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!۱۱
    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
    میشه بفرمایید زمان صحبت نماینده آمریکا چند تا از صندلی ها پر بودند؟ درضمن شما که اینقدر مطلع و دلسوز بیت المال!!! هستید یکی از این پسر فلانی ها را نام ببرید؟ ما از دولت حمایت خواهیم کرد چرا که دولت هر چقدر هم ایراد داشته باشد باز هم دولت ایران است شما چرا با دشمنان ایران همسو و هم صحبت هستید؟ وابستگی و مزدوری چقدر؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    حامد کبودوند

  3. چند وقت پیش سایت شورای شهر را می دیدم و عکسهای بازدید و نشست های اعضای شورا در جاهای مختلف.ولی در این چند جا فقط شما در یک نشست حضور داشتید.البته این نشان می دهد که شما اونقدر از سبب این جایگاهتان به جاهایی خوبی رسیدید که دیگر نیازی به حضور خود در این حضورها ندارید و فقط در جلسات رسمی و مهم شرکت می کنید.
    البته باز هم پاسخی دارید که بگید تونقدر قوی هستم که پاسخ دارم.البته بله ما از دور می بینیم حامد خان کبودوند
    ————–
    از قدیم گفتم کافر همه را به کیش خود پندارد شما چون خودتون از هر موقعیتی سواستفاده می کنید فکر می کنید دیگران هم مثل شما هستند ، بنده افتخار می کنم که در کنار مردم بوده وهستم و از نزدیک امورات آنها را میبینم شما را نمی دانم!!
    حامد کبودوند

  4. آقای کبودوند دیدید که وزیری بدون حساب و کتاب مدیر کل انتخاب می کنه اون مدیر کل هم دوست عزیز و جون جونیش رو برای معاونت خودش منتصب می کنه حالا باید منتظر استیضاح خودش در مجلس شورای اسلامی باشه.(وزیر ورزش و جوانان)در ذیل دلایل استیضلح رو بخون تا ببینی که وقتی می گیم هی شما بگو چشم دشمنان در بیاید که نمی تونه ببینه که جوانان ولایتی به جایی میرسند:
    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین سبحانی نیا در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان را قرائت کرد.

    سبحانی نیا با بیان اینکه طرح استیضاح برابر ماده های۲۱۹ و ۲۲۰ آیین نامه داخلی مجلس و در ۲۰ محور تهیه شده است، محورهای آن را به شرح ذیل اعلام کرد:

    ۱-نحوه عزل و نصب‌ها و چگونگی انتقال افراد از سایر دستگاه‌ها به این وزارتخانه

    ۲-چگونگی اختصاص یک درصد هزینه دستگاه ها به امر ورزش در استان‌ها

    ۳-انگیزه دخالت در امور فدراسیون‌ها و تغیرات غیراصولی از جمله در قایقرانی و شنا

    ۴-استفاده از مسئولان تربیت بدنی در باشگاه‌های وزرشی

    ۵-میزان کمک به باشگاه‌های حرفه‌ای برابر ماده ۱۳ برنامه پنجم توسعه

    ۶-نحوه اجرای احکام برنامه پنجم در امر ورزش و جوانان

    ۷-علت مسافرت‌های غیرضروری به خارج و داخل کشور و نجوه برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کنگره‌ها

    ۸-علت بی‌توجهی به ورزش جانبازان

    ۹-علت بی توجهی به مسائل نوجوانان و جوانان به نحوی که مسائل ورزشی بر روی دیگر امور جوانان سایه انداخته است

    ۱۰- علت بی توجهی به مسائل فرهنگی وزرش

    ۱۱-علت بی مهری نسبت به پیشکسوتان و قهرمانان ورزش و عدم پرداخت هزینه اعزام به مسابقات بین المللی

    ۱۲-انگیزه حذف معاونت ورزش بانوان و استان‌ها و بی توجهی به امور ورزش بانوان

    ۱۳-علت بی توجهی به ورزش و امور جوانان روستایی – عشایری و مناطق محروم

    ۱۴-علت تعطیلی امور ورزش کارکنان وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌های تابعه

    ۱۵-علت عدم توجه به ورزش زورخانه‌ای

    ۱۶-علت عدم اجرای ماده ۴۴ برنامه پنجم درباره ایثارگران وزارتخانه‌ها

    ۱۷-علت بی توجهی به حل مشکل پرسنل قراردادی این وزارتخانه

    ۱۸-علت بی توجهی به اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور

    ۱۹-علت تصرف املاک و زمین‌های کشاوزران بدون رضایت آنها

    ۲۰-علت عدم حمایت از بخش خصوصی و دخالت در انتخاب این فدراسیون ها بویژه فدراسیون فوتبال و بی توجهی به ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های همگانی ورزش/
    ——————-
    جوجه را آخر پاییز می شمرند! بدون شک تعصب ، چشم عقل را کور می کند
    حسبناالله و نعم الوکیل
    حامد کبودوند

  5. دجانب حامد خان کبودوند من هم برای ایران هستم.اگه توجه کنید من سنگ به سینه زدن شما به این دولت را دارم می گم.پس بهتره مطالب من رو با دقت بیشتری بخونبد.بله در سفر آقای رئیس جمهور به آمریکا پسر آقای مشایی بودند.بد نیست یکسری هم به سایتها بزنید و تصاویر سفر گذشته احمدی نژاد به آمریکا را ببینید که پسر ایشلن بهمراه همسرشان در این سفر پدر را همراهی می کردند.
    ———–
    چگونه دروغگویی و همنوایی با دشمنان ایران برای ایران است؟ دستاوردهای سفر گذشته و فعلی رئیس جمهور به سازمان ملل را می دانید؟ این همنوایی یا مأموریت یافته است یا از سر ناآگاهی؟؟
    حامد کبودوند

  6. حامد خان فکر می کنم دلایل استیضاح جانب وزیر ورزش و جوانان را نخوانید که می گوید جوجه رو آخر پاییز می شمرند.یعنی چه؟آیا با این همه دست کاری سلیقه ای شما باز هم دفاع می کنید.
    آقای کبودوند نماینده مردم قزوین در شورا بد نیست عملکرد مدیر کل ولایتی ورزش و جوانان قزوین رو هم ببینید.در کدام پوستر ورزشی در استان قزوین که از طرف یکی از هیئت های اداره کل انتشار یافته که عکسی این چنینی باشد.مسابقات پرورش اندام و بدنسازی استان با این عکس.از آقای حق شناس عزیز و ولایتی بعید است.تا قبل از این هم این ورزش به سبب عدم هماهنگی با فرهنگ و… ما ایرانیان زیاد سنخیتی نداشت و باشد که چنین انتشار پوستری.اگه گشتی در قزوین بزنید خواهید دید.البته ببخشید به قول خودتان در دل مردم هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    ——————-
    باز هم تاکید میکنم تعصب ، چشم عقل را کور می کند ، آیا در زمان امیرالمومنین علی (ع) اگر والی شهری خطا و کوتاهی میکرد یعنی امیرالمونین (ع) خطا و کوتاهی کرده بود اگر بدون تعصب گشتی در دل مردم!!! بزنید عملکرد نیروهای ولایتی را بهتر خواهید دید.
    حامد کبودوند

  7. در وبلاگی خواندم که شهرداری و شورای شهر عزیز! که بالغ بر ۲ میلیارد هزینه جهت جشنواره روز قزوین کرده بود و در و دیوار پلاکارد و…. بود در هفته دفاع مقدس کجای شهر بود.
    حامد خان عزیز شما که برادر شهید هستید و در دل مردم هیچ اثری از شما لااقل در بین سایتها و وبلاگها و مصاحبه و… دیده نشد.حتی در سایت خودتان هم؟؟!!!!فقط بلد هستید از دولت مکرمه و محترمه و رئیس جمهور محبوبمان! بنویسد.
    راستی یادی از هزاران شهید و بچه های رزمنده دفاع مقدس به اندازه همایش توالت ها هم ارزش نداشت.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ———————-
    همیشه مغرضین خود را مفتضح می کنند اولا هزینه های روز قزوین کمتر از یک میلیارد بود و بیش از ۸۴ میلیازد هم برای شهر درآمد حاصل شد و بیان هر آمار دیگری دروغ است ثانیا همایش بزرگ لاله های شهر و یادواره ۱۵۰۰ شهید قزوین با حضور سردار صفوی توسط شورای شهر و شهرداری برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ادای دین قطره در مقابل دریا انجام شد. بدون شک هرکسی بخواهد از شهدا سوءاستفاده کند و آنها را دستاویز منویات خود قرار دهد به بدترین شکل مفتضح خواهد شد، وصیت تمام شهدا حفظ نظام و اطاعت از ولی فقیه است و تا زمانی که دولت و رئیس جمهور مورد تایید رهبر باشند ما از آنها حمایت خواهیم کرد و افتخار میکنیم حمایت ما خار چشم مغرضان باشد
    حامد کبودوند

  8. حامد خان کبودوند.لطفا وبلاگ زیر رو ببینید.از اونجایی که زیاد در مورد شما از این و اون ور نقد می شنوم دیدم که این نقدها رو در وبلاگی بنویسم و شما پاسخ بدید تا ببینند نقادهای شما.
    http://www.hamedkaboodvand.blogfa.com
    —————-
    یکی از برزگترین نعمتهای الهی این است که دشمنان آدم از میان احمق ها باشند
    یک وبلاگ ساعت ۸ صبح امروز درست میشه و ۸ تا پست هم توش نوشته میشه بنام بنده و چیزی را می گوید که به شکر خدا با جرأت تمام خودم آنها را در وبسایتم قرار داده ام ولی همین نویسنده حتی شهامت معرفی خود را ندارد. واقعا بجز احمق چه کسی می تواند اینگونه شعور مخاطب خود را زیر سوال ببرد که نویسنده این وبلاگ نوظهور این کار را کرده است.
    حامد کبودوند

  9. حامد خان چرا نظر آخر رو تائید نکردی.مگه مشکلی داره؟
    ————
    نظر تایید نشده ای در وبسایت من وجود ندارد، راستی شما چرا خودتان را معرفی نمی کنید معرفی شما مگه مشکلی داره؟
    حامد کبودوند

  10. سلام حامد خان
    البته دیدم چون در مورد آدرس وبلاگ درست گفتید و نباید بنام شما باشه اون رو تغییر دادم.
    http://www.hamedkhan57.blogfa.com
    ——————–
    یاد فرمایش شهید مظلوم بهشتی افتادم که به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
    حامد کبودوند

  11. حامد خان
    نه از دست شما عصبانی هستیم و نه قافیه را از دست میدهیم.
    به نظر من شما نباید اینقدر عصبانی باشی و دیگران را احمق فرض کنی.همیشه واقع بین باش و اگه از کسی هم دفاع می کنی دفاع منطقی بکن.
    حامدی که داره الان برات می نویسه نه دشمنت هست و نه احمقی که تو اون رو اونطوری فرض کردی.حامدیه که داره حرفهای دشمنان به ظاهر دوست تو رو به تو انتقال میده و تو باید خوب دفاع کنی و در این راه نه عصبانی بشی و نه نقادهای خود رو احمق و دیوانه فرض کنی.به اعصاب خودت کاملا” مصلط باش.چون این کارها هیچ منافع مادی و… تو رو زیر سئوال نمی بره.
    ————
    کاملا مشخصه که نه از دست ما عصبانی هستید نه قافیه را باختید و گرنه ساختن چند تا وبلاگ و نوشتن ۸ تا پست تو یه روز برای یه نفر و ترس از معرفی خود که کار احمقانه ای نیست
    حامد کبودوند

  12. از کجا معلومه؟
    حامد خان بد نیست که به مخاطبین خود درست بگویید اولا” ۶ تا پست بود ثانیا” اگه خوب مطالعه کرده باشید فقط یک پست در اون روز نوشته شده است و مابقی شرح ماوقع هستش که اون روز در وبلاگ فقط قرار داده شده است.
    ثالتا” کدوم چند تا وبلاگ.فقط یک وبلاگ هستش و اونم بخاطر ناراحتی حضرتعالی که به اسم شما بود تغییر نام داده شده است.
    پس دیدید که چه کسی شعور مخاطبین خود را زیر سئوال می بره.
    راستی فردا در همایش فن آوری در استانداری شرکت می کنید؟ اگه باشید حتما” زیارتتون می کنم.
    ————
    دروغگویی و توهم و نادیده گرفتن شعور مخاطب برای شما ملکه شده است فقط کافی است آدرس وبلاگهایی که در همین سایت نوشتید و من اجازه انتشار نظر شما را دادم ببینید و بفهمید چه کسی درست نمی گوید هر چند خودتان وبلاگ را حذف کردید نه تغییر نام!!!دروغگو همیشه کم حافظه است.
    حامد کبودوند

  13. اولا که در سایت شما ببینید دقیقا دوویلاگ هستش که همانا که قبلا گفتم بعد از ناراحتی حضرتعالی آدرس اولی فقط با آدرس دومی تغییر نام داده شد.
    ————–
    پس خودتون هم اقرار دارید که بیش از یک وبلاگ درست کردید!
    حامد کبودوند

  14. راستی یادم رفت بگم چقدر راحت تهمت میزنید.
    ————–
    مثالی بزنید تا دوباره مصداق تهمت زنی نباشید
    حامد کبودوند

  15. حامد خان سلام چند روزیست سرم خیلی شلکغ بود.خیلی دلم برات مخصوصا برای پاسخ هایت تنگ شده بود.راستی از اقتصاد مملکت که آقای رییس جمهورمون دست گل به آب داده چه خبر؟بازم دفاع می کنی که اروپا دیگه واردات گازش رو از ایران قطع می کنه.دیگه داریم نم نم مثل کره شمالی می شم ها.
    ————
    اتفاقا من هم دلم برای توهمات و دروغگویی های شما تنگ شده بود!! راستی هنوز هم جرأت نداری خودت را معرفی کنی دیگه داری نم نم مثل مسعود رجوی می شی ها!! در ضمن این قطع صادرات گاز را از کجا!!! استخراج کردید؟؟
    حامد کبودوند

  16. حامد خان اگه یکم از کارهای پرسودت کم کنی و به مسایل مملکت بپردازی بد نیست.نشست ۱۵ اکتبر اروپاجهت قطع واردات گاز از ایران هستش.اگه اینقدر به حواشی نپردازی می بینی که رییس جمهورمان چه بلایی داره سرمان میاره.البته برای شما مهم نیست!!!!!
    —————-
    شما هم اگه یکم از توهمات کم کنی و آمار صادرات به یونان و اتحادیه اروپا تو سه ماه گذشته را میتونید ببینید ، البته برای شما مهم نیست!!!
    راستی هنوز جرأت نکردی از بی هویتی نجات پیدا کنی و خودتو معرفی کنی؟؟!!
    حامد کبودوند

  17. آخه میگی من منتخب مردم هستم .بازم توی مراسم علیرضا عسگری که اعضای شورای شهر بهمراه شهردار محترم جهت تقدیر از دارنده مدال نقره جهانی کامپیوتر رفتند شما بازم نبودید.البته ببخشید بجایشما و جای خالی شما رو با دسته گلی پر کرده بودند.بازم ناراحت شو و پاسخی بگو.البته معلوم بود کجا بودید!!!!
    —————–
    دوست من شرمنده ولی خیلی پرتی!!! دلبندم علیرضا عسگری نه علیرضا فرهادی!!!در ضمن نماینده مردم خودش هم تنهایی خیلی جاها میره که مدیر شما آمارشو ندارم حواست باشه بیشتر سوتی ندی!!
    حامد کبودوند

  18. حامد جان نترس بقیه نقدها رو تایید کن مگر خودت نبودی گفتی که از هیچ چیزی نمی ترسم و تمام اونها رو تایید می کنم پس هر چی به نفعت باشه تایید میکنی و هر چیز که به نفعت نیست تایید نمی کنی.اون فقط اشتباه اسمی بود.بله میدونین که شما در جشنواره علم و عمل میرید تا جشنواره فناوری نانو تا جلسههیات و… لازم نیست بگید اگه مایل بودی بگید تا عکسهاش رو برات بذارم ببینی.
    —————
    وقتی اشتباه به این فاحشی را میگویید اشتباه اسمی بقیه اش معلومه ، جرأت که ندارید خودتون را معرفی کنید ولی اگه جرأت دارید عکسهای جشنواره نانو را بذاربد تا معلوم بشه دروغگو و متوهم کیه؟ منتظریم!!
    حامد کبودوند

  19. آقای کبودند، با توجه به اینکه بوی الرحمن جمهوری اسلامی هم بلند شده، نظر شما در خصوص حکومت آینده که بیشتر بر روی شایسته سالاری تاکید خواهد داشت چیست.
    باتشکر
    ————–
    ۳۳ سال است که عده منوهم میگویند بوی الرحمن می آید ولی به کوری چشم دشمنان و به همت جوانان غیور این مملکت در سایه ولایت فقیه این نظام حفظ خواهد شد تا به دست باکفایت مولایمان ولی عصر(عج) برسد ولی دلم میسوزه برای مثل شمایی که بعد از ۳ دهه بازهم توهم رهایتان نکرده! حالابرنامه شما برای آینده چیست؟ واقعا نمی خواهید از این توهم خارج شوید؟
    حامد کبودوند

  20. آقای کبودوند چه تضمیتی هست که امام زمان پس از ظهور به جرم اقدام بر علیه امنیت ملی توسط حکومت دستگیر و محاکمه نشوند؟
    —————-
    دوست من اگه قصد دارید از امام زمان(عج) ، حکومت جهانی و برنامه ظهور آن حضرت بیشتر بدانید بطور مقدماتی می توانید کتاب نگین آفرینش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و مرکز تخصصی مهدویت را مطالعه کنید و با مطالعه کتاب ولایت فقیه امام خمینی(ره) نحوه برخورد حکومت را بفهمید
    حامد کبودوند

  21. تا سقوط راهی نمونده 🙂
    ——————-
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گهی دانه دانه
    ۳۳ سال است در توهم و سراشیبی قرار گرفته اید و هر روز بر اقتدار و افتخار ایران اسلامی افزوده می شود ولی نمی بینید
    صدام ، رجوی ، مبارک و … هم می گفتند ایران اسلامی سقوط می کند آنها کجایند و ما کجاییم؟!!!
    در ضمن “شهروند” چه جوری یه دفعه “ایرانی” شد!!!
    حامد کبودوند

  22. سلام حامد خان چرا جواب قبلی های من رو نمی دی کم اوردی
    ————-
    کسی به این نام تا کنون از من سوالی نپیرسیده که جواب بشنوه نکنه توهم اینو دارید که سوالات تو ذهن شما را هم باید بدونیم
    حامد کبودوند

  23. عاشق علي بن ابيطالب says:

    حدیث از معصوم داریم که می فرمایند : دوام حکومت کفر از حکومت اسلامی ظالم , مستبد بیشتر است.
    من یک رهگذرم فقط گفتم بگذار حرفما بزنم . حکومت اسلامی که با دیکتاتوری ، دروغ ، ریا، خفقان ، دست درازی به بیت المال ، صرف بیت المال بدون رضایت مردم(کمک به فلسطین و غزه در حالی که مردم خودمون بیشتر محتاج و نیازمند باشند )،شعار صرف بدون عمل، پوشاندن عیوب و مشکلات و دزدیها و …. باشعارحفظ امنیت ملی ، شعار صلح طلبی و بعد تبلیغ و تشویق و تقدیر از موشکهای پیشرفته ،و ……….. همان حکومت معاویه و یزید و عبداله بن زبیره .

    فقط ولایت علی بن ابیطالب و اولادش : “اللهم عجل لولیک الفرج ”
    یاعلی
    ——————
    جناب عاشق علی بین ابیطالب (ع) مطمئنا میدانید بزرگترین دشمن علی (ع) خوارج بودند و همانها هم وی را در محراب مسجد به شهادت رساندند. نگاه دور از تعقل ، تعصب گرایانه و دروغ گویانه با محبان و عاشقان اسوه عدالت و راستی و تعقل همخوانی ندارد و نمی توان زیر این اسم زیبا برخلاف آموزه های علی(ع) گام برداشت. کدام عقل سلیم می گوید کمک به فلسطین در مسیر ثبات و حفظ امنیت ایران اسلامی نیست؟ کدام عقل سلیم میگوید تجهیز به انواع سلاحهای بازدارنده در اقتدارو امنیت مردم نقش ندارد؟ ادبیات شما چنان واضح و صریح حرف صهیونیست ها و دشمنان علی (ع) را تکرار می کند که ساده ترین افراد هم از دشمنی و عناد شما نسبت به اهل بیت (ع) و نایبان آن آگاه می شوند. همان معصومینی (ع) که شما از آنها نقل قول کرده اید ، به ما امر کرده اند در حوادث واقعه به ولی فقیه مراجعه کنیم و با دشمان آنها دشمنی کنیم .ولایت شما همانند قرآن به نیزه کردن یاران معاویه است لیکن ما دیگر امام زمانمان (عج) و نایبش را تنها نمی گذاریم.
    حامد کبودوند

  24. عاشق علي بن ابيطالب says:

    اخوی سلام
    تا محافظان و مدافعان نظام اسلامی حاضر ، صورت مسئله را پاک می کنند وضعیت همینه که هست . تنها کسی که سیاست را همراه و همپای دیانت اجرا و عمل کرد علی بن ابیطالب بود و ان شاءا… امام زمان عج . در ضمن اگر علی بن ابیطالب میخواست مثل اومرای حاضر ، از سیاست استفاده کند تا به الان نظام اسلامی ناب محمدی واقعی بر سر قدرت جهانی بود و امام حسین هم شهید نمی گشت؛؛؛ اما می بایست مصلحتها ، قسمتها و حکمتهای خداوند محقق گردد ، می بایست امیر المومنین علی بن ابیطالب شهید راه حق گردد ، می بایست امام حسین ع شهید بقاء و استواری اسلام می گشت . پس هر سیاستی خوب نیست و آخر عاقبت بخیری ندارد . شعار صلح طلبی دادن و موشک به یک کشور دیگر هدیه کردن جهت جنگ افروزی ثواب و مصلحت است ؟!؟! از من صهیونیست و فراماسونر و ضد سامی گوش کن که به صورت چشم بسته و صرف ، قسم برای افراد و سیستمی که ظاهر فریبنده دارد نخورعزیز دل برادر
    اما این را می دانم ، کسانی که به آنها منفعت این سیستم مستقیم رسیده و می رسد دائماً جهت حلال و مباح شدن حقوق و منفعت و آخرتشان تلاش می کننند !؟! من اگر صهیونیستم بازتاب و پیامد منفی من در سطح فردی ظاهر می شود و به در نهایت هم به عذاب اعمال خود دچار می گردم ،اما اگر افکار ناصحیح من و یک سیستم در سطح اجتماعی و بین المللی بازتاب منفی داشته باشد مخرب و آسیب زننده است . اگر دزدان و فاسدان کلان را محاکمه کرد و حکم آنها را اجرا نمود بهتر اصول دین مبین اسلام را ترویج و تبلیغ نموده ایم یا به نام حفظ امنیت ملی آن را مخفی و منتفی کنیم تبلیغ اسلام است .در کدام وضعیت کشور ایران به صورت یک نظام اسلامی ناب محمدی شناسانده می شود .
    در ضمن با عقل ناقص من طبیعتاً ، ” فقیه ” و ” فقاهت ” نیز همانند درجه های افسری ارتش ، آداب ، اصول ، رویه ، خاک صحنه ، زحمت ، ممارست ، مراحل ، زمان کافی جهت کمال و خلاصه زعیم و بزرگتر و حق امضاء و پیشکسوتی دارد .
    نه ؟!؟ یا علی مدد .
    ” اللهم عجل لولیک الفرج “

    1. دوست عزیز با این نگاه شما یعنی یا امام حسین (ع) مجبور بوده است شهید بشود و یا امام علی (ع) مسئول کشته شدن امام حسین (ع) هست.نگاهی به سیره پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) بصراحت تاکید بر قدرت بازدارنگی را مشخص می کند (جهت استحضار می توانید شیوه ایشان در مقابله با رومیان را بخوانید) اگر قرار بود بازتاب تفکر شما در سطح فردی بماند پس چرا اظهار نظر می کنید و نقطه نظرات خود را بیان می کنید یا به جمله خود اعتقاد ندارید و یا خود هم می دانید چنین نگاهی غلط است. نهایتا توصیه می کنم شما و همه عزیزانی که چنین تفکری!! را دنبال می کنند به کتاب ” جریان شناسی انجمن حجتیه” نوشته سید ضیإالدین علبانسب چاپ زلال کوثر مراجعه نمایند.
      در ضمن شأن ولی فقیه فرا تر از افتاء و قضا است بهتر است بار دیگر مبانی نظریه ولایت فقیه را مرور کنید.
      حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *